Skontaktuj się z nami:

  • Skontaktuj się z nami:
  • (33) 851 38 08

  • 8:00 - 16:00
  • (33) 853 06 24

  • 8:00 - 16:00

JAK ZAMÓWIĆ ?

Wyceń
upatrzony zestaw
mebli biurowych

 

Zanim złożysz zamówienie, możesz wysłać niezobowiązujące zapytanie o wycenę towaru.
Wystarczy wypełnić prosty formularz online, by poznać cenę mebli, które Ci się spodobały.

Wycena będzie zawierała koszt samych produktów, koszt dostawy i montażu, a także rabat.

Warunki Firmy Biuro HIT

Zamówienie produktów, których wartość przekracza 2.500 zł netto - GRATIS transport do 100 km

Przed realizacją zamówienia przedpłata na konto


Aby zapytać o cenę towaru
lub
złożyć zamówienie:

Przejdź na stronę wybranego zestawu mebli i zaznacz pole „Wybieram”.

przy produktach, o których cenę chcesz zapytać. Po zaznaczeniu pola „Wybieram” uaktywni się pole umożliwiające wpisanie ilości sztuk produktu.

Jeśli chcesz wycenić więcej niż jedną sztukę towaru, wpisz odpowiednią ilość.

Następnie kliknij przycisk „Chcę wycenę tego zestawu”.

Kiedy klikniesz w wyżej opisany przycisk, poprosimy Cię jeszcze o podanie swojego imienia, miejscowości, do której (w przypadku zamówienia) dostarczany będzie towar oraz Twojego adresu e-mail. Te dane są nam niezbędne, żeby odpowiedzieć na Twoje zapytanie i uwzględnić możliwe rabaty, dlatego prosimy byś podał je wszystkie, a także wyraził zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ponieważ bez takiej zgody nie będziemy mogli wysłać Ci wiadomości zwrotnej zawierającej wycenę.

Przykład:

Twoje imię:

Jan

Twoją miejscowość:

Ustroń

Twój e-mail:

przykładowy.mail@mail.pl

*pola wymagane

Ostatnia akcja, jaką musisz wykonać, to kliknięcie przycisku „Wysyłam prośbę o wycenę”.

Deklarujemy się przesłać wycenę tak szybko, jak to tylko możliwe, wyłączając weekendy i dni wolne od pracy, gdyż wówczas nie pracujemy.


SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Kiedy otrzymasz od nas wycenę i zdecydujesz się na złożenie zamówienia, możesz to zrobić na 2 sposoby:

1.

wysyłając mail na adres: jolanta.kowalska@biurohit.pl lub biuro@biurohit.pl

2.

Dzwoniąc pod jeden z numerów tel. do biura zakupów: 33 853 06 27 / 33 853 06 24 / 33 851 38 09


W JAKI SPOSÓB ZAPŁACIĆ ZA TOWAR?

Akceptujemy różne formy płatności a stałym Klientom oferujemy elastyczne terminy płatności

Dostępne formy płatności to:

Płatność gotówką w kasie naszej firmy

Przedpłata (płatność przed dostawą)

Ustalenia indywidualne


ODBIÓR TOWARU

Dostępne metody dostawy/odbioru:

Transport samochodem z naszej firmy

Transport za pośrednictwem spedycji „Raben”

Osobisty odbiór w magazynie naszej firmy

Zamówiony przez Ciebie towar zostanie dostarczony do 7 dni roboczych.

Nie musisz martwić się transportem, gdyż towar dowozimy sami lub z pomocą spedycji Raben. Jeżeli jednak wolisz sam odebrać swoje zamówienie, towar będzie czekał na Ciebie w magazynie naszej firmy, w Ustroniu przy ul. Wiejskiej 25..



INFORMACJA O PLATFORMIE ODR

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 
  • SIEDZIBA FIRMY
  • ul. Wiejska 25
    43-450 Ustroń